Scopul regulamentului intern este de a oferi oaspeților noștri o odihnă calmă și aventuroasă și de a evita posibilele neînțelegeri.
Ghidul turistic va fi la dispoziția dumneavoastră în timpul sejurului cu toate informațiile și asistența posibilă (+40744 782887).
Rezervare cazare: Cazarea este rezervată online, prin e-mail sau telefonic. Rezervarea intră în vigoare după confirmare.
Check-in, check-out: Cazarea poate fi ocupată la o oră prestabilită în ziua sosirii, sau până cel târziu la 8:00 seara. Vă rugăm să citiți politica la sosire. După ultima noapte rezervată, vă rugăm să părăsiți pensiunea până la ora 10:00 dimineața sau cu programare. La sosire sau în avans online, oaspeții sau reprezentanții acestora trebuie să furnizeze datele personale necesare pentru rezervarea cazării (pașaport sau număr de identitate, locul nașterii, ora, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon - pe care le gestionăm și păstrăm confidențial în în conformitate cu GDPR) și să plătească suma convenită la fața locului.
Cazare: Înainte de a utiliza unitatea de cazare, se înțelege că oaspeții sunt familiarizați cu politica și sunt de acord cu termenii și condițiile descrise în aceasta. Toate reclamațiile vor fi luate în considerare dacă sunt raportate în timpul sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi acceptate. Rugăm oaspeții noștri să nu primească vizitatori sau să permită străinilor să intre în cazare.
Plata: Dacă, din orice motiv, părăsiți unitatea de cazare înainte de sfârșitul perioadei pre-rezervate, nu vă vom putea rambursa suma achitată.
Răspundere: Oaspeții sunt răspunzători financiar pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a Casei, precum și din încălcările politicii. Unitatea noastră nu este responsabilă pentru bunurile oaspeților! Unitatea noastră își rezervă dreptul de a nu primi oaspeții care se comportă iresponsabil, nesăbuit, agresiv sau scandalos sau de a-i scoate imediat din casă. Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de daune rezultate din calamități naturale, incendii sau evenimente care nu pot fi controlate de unitatea noastră și nici nu vom fi obligați să plătim daune. Șeful unității are dreptul să îndepărteze cu efect imediat un Oaspet din case care nu respectă regulile sau deranjează alți oaspeți ai caselor cu comportamentul său.
Fumatul: fumatul nu este permis în clădire! Fumatul este permis numai în curte. Vă rugăm să aruncați mucurile de țigară în scrumierele ceramice rezervate în acest scop!
Șemineu, utilizarea încălzitorului electric: Vă rugăm să folosiți șemineul conform destinației. Vă rugăm să colectați cenușa din locul de foc în găleata metalică desemnată. Este strict interzis să ardeți materiale (de ex. Plastic, cauciuc), altele decât lemnul de foc și hârtia la dispoziția oaspeților! Nu folosiți ulei, kerosen sau benzină! Încălzitoarele electrice nu trebuie acoperite, oferim un suport de uscat pentru haine.
Punerea focului, ceaun: Este posibil să puneți un foc în groapa de foc desemnată în conformitate cu regulile actuale de protecție împotriva incendiilor! Vă rugăm să colectați cenușa de pe locul de foc în găleată metalică desemnată (îndepărtați materialele inflamabile din jurul focului). Înainte de a părăsi zona de incendiu, vă rugăm să vă asigurați că focul a fost efectiv stins! Este strict interzis să ardeți materiale (de ex. Plastic, cauciuc), altele decât lemnul de foc și hârtia la dispoziția oaspeților! Nu folosiți ulei, kerosen sau benzină!
Închiderea clădirii: La plecare și pentru noapte, vă rugăm să încuiați intrarea în clădire! În timpul zilei, dacă părăsiți zona casei, vă rugăm să închideți ferestrele și ușile. Acest lucru este necesar pentru a evita pătrunderea apei în timpul eventualelor ploi și pentru a preveni accesul neautorizat. Dacă o fereastră rămâne deschisă după ce plecați, ne rezervăm dreptul de a închide fereastra uitată deschisă în absența dvs.
Animale de companie: Oaspetele este responsabil pentru orice daune cauzate de animalul de companie. Cerem ca animalele de companie să nu fie lăsate nesupravegheate în clădire.
Parcare: Vă rugăm să utilizați locurile de parcare desemnate. Nu suntem responsabili pentru daunele care ar putea apărea în mașinile parcate și pentru obiectele de valoare rămase în ele!
Utilizarea echipamentului: Vă rugăm să utilizați echipamentul conform destinației! Vă rugăm să nu luați mobilier și ustensile de interior (paturi, lenjerie de pat, saltele, televizoare etc.) în grădină.
Curățenie: Casa noastră este curățată de oaspeți și ei se ocupă singuri de curățenie în timpul șederii lor. Rugăm oaspeții noștri să păstreze casa și curtea curată și intacte și să se asigure că sunt utilizate conform destinației.
Este interzisă utilizarea încălțămintei de afară în casă!
Eliminarea gunoiului: Este posibil să colectați gunoiul menajer în coșurile de gunoi din camere și din hol. Dacă acestea se umple în timpul sejurului, vă rugăm să le goliți în locațiile selective desemnate.
Grădină: Vă rugăm să acordați atenție integrității plantelor. Daunele cauzate de oaspeții noștri vor fi soluționate la fața locului. Muzica în aer liber nu este permisă!
Vă mulțumim că ne-ați ales!
Vizitați-ne și altă dată!
SC N.M.N. Turism Srl
Sediul: 537364 Sub Cetate (Zetea), nr.132/C, judetul: Harghita
Adresa de corespondență: SC N.M.N. Turism Srl, 537083, sat Tamasu, Comuna Dealu Nr. 50/C, Harghita
Administrator: Makai Sandor
Responsabilitatea S.C. NMN Turism S.R.L.:
Efectuează activități de promovare prin intermediul paginii web www.varlak.ro în vederea promovării caselor Várlak, oferind informații detaliate cu privire la ofertele și serviciile casei de oaspeți. Informează oaspeții cu privire la modificările eventuale referitoare la unitatea de cazare rezervată. Asigura oaspeților unitatea de cazare rezervată. Ne asumăm responsabilitatea pentru exactitatea și realitatea serviciilor postate pe pagina web.
În cazul în care înainte de plecare unitatea de cazare rezervată din orice motiv a devenit incapabilă să primească oaspeți sau au avut loc modificări în privința serviciilor, vom informa oaspeții cu privire la aceste aspecte. Oaspeții nu sunt obligați să accepte aceste modificări. Aceștia pot opta pentru o altă unitate de cazare liberă sau pot renunța la sejur. În acest caz rezervarea se anulează, iar avansul plătit se returnează integral.
Oaspeții nu pot solicita despăgubiri în cazul în care casa de oaspeți nu poate asigura condițiile contractate din motive imputabile acesteia (de exemplu în cazul incendiilor, catastrofelor naturale etc.).
Oaspeții pot ocupa unitatea de cazare în stare curată și utilizabilă. În cazul defectării, deteriorării mobilei și a echipamentelor, gazda are obligația să le repare de îndată.
La check-in oaspeții sunt obligați să-și prezinte cardul de credit/debit ca o garanție pentru acoperirea eventualelor pagube provocate și a serviciilor suplimentare solicitate în timpul sejurului. Oaspeții sunt obligați să achite la fața locului pagubele eventuale provocate la unitatea de cazare.
Unitatea de cazare poate fi ocupată în ziua sosirii de la ora 15 și trebuie părăsită în ziua plecării până la ora 10. Gazda are dreptul să-și impună cerințele, însă în acest caz este obligat să informeze oaspeții în prealabil cu privire la acestea!
Cazarea poate fi rezervată în prealabil prin e-mail sau prin telefon și se păstrează gratuit până la termenul specificat de comun acord.
Rezervarea unității de cazare:
a.) Rezervare concretă în cazul furnizării datelor cardului Dvs. de credit/debit! (16 numere + data de expirare) În acest caz dupa confirmarea rezervării vom debita cardul cu 50% din tariful cazării. Restul sumei (50%) precum și contravaloarea altor servicii se plătește la unitatea de cazare.
b.) Rezervare concretă în cazul unui transfer bancar! În acest caz după confirmarea rezervării aveți la dispoziție câteva zile (1-2 zile) să ne transferați 50% din tariful total în unul dintre următoarele conturi bancare. Restul sumei (50%) se plătește la unitatea de cazare.
Numele instituției bancare: Raiffeisen Bank,
Adresa Băncii: Agentia Odorhei, str Rákóczi, nr 13,
Titularul contului: S.C. NMN Turism SRL
SWIFT: RZBRROBU
RON számlaszám : RO23 RZBR 0000 0600 1996 9369
EUR számlaszám : RO12 RZBR 0000 0600 2000 5457
În cazul transferului tariful se calculează conform cursului valutar mediu EURO - RON publicat de Banca Națională a României în ziua transferului bancar. Vom proceda astfel și în cazul în care restul de plată se achită în RON la fața locului!
Important:Pentru identificarea tranzacției vă rugăm ca la transfer în cadrul rubricii de mențiuni să specificați CODUL DE IDENTIFICARE furnizat la efectuarea rezervării.
Nu este necesară specificarea altor informații și date în rubrica de mențiuni! (ca de exemplu avans, rezervare, numele casei de oaspeți, perioada, numărul persoanelor etc.).
Vă mulțumesc, dacă mă anunțați în cazul în care ați efectuat plata avansului. De asemenea vă rog să păstrați ordinul de plată! Vă mulțumesc anticipat pentru înțelegere!
Important: Pentru emiterea facturii vă rog să îmi furnizați cât mai curând următoarele date:
În cazul persoanelor fizice: nume și prenume, numărul actului de identitate, domiciliul.
sau
În cazul persoanelor juridice: denumirea societății, codul de identificare fiscală, sediul.
Vă rugăm să aveți în vedere că suma trimisă pentru asigurarea rezervării nu se returnează!
Perioada rezervată trebuie achitată integral!
Deoarece în cazul nedorit al unei anulări de rezervare, suma achitată pentru confirmarea rezervării nu se returnează, pentru siguranța dumneavoastră vă sugerăm să încheiați o asigurare tip storno de călătorie. Astfel în cazul unei situații neprevăzute firma de asigurare va returna banii achitați.